למה לצפות בפגישה הראשונה שלך עם עורך דין פשיטת רגל?

להיות בחובות זה מצב מלחיץ דיו גם מבלי שתצטרכו לחשוף את עצמכם בפני אדם שאינכם מכירים. אבל זה בדיוק מה שיהיה עליכם לעשות על מנת להפיק את המיטב מפגישת הייעוץ הראשונית שלכם עם עורך דין פשיטת רגל.

כל עורך דין פועל על פי הגישה שלו , אולם באופן כללי יש סוג של אופי די מקובל לניהול הפגישה הראשונה.

אם אתם נפגשים עם עורך דין פשיטת רגל שמאמין במתן מידע מקיף ללקוחות שלו, סביר להניח שהייעוץ הראשוני בפשיטת רגל יכלול את השלבים הבאים:

קבלת מידע עליכם:    עורך הדין שלכם יתשאל אתכם למידע ראשוני בסיסי - מי אתם, היכן אתם גרים ועוד מספר פרטים מזהים, או יבקש למלא כמה טפסים שאוספים מידע זה. מסירת המידע הזה חשבוה מאחר וכך יוכל עורך הדין יוכל לוודא זכאותכם להגיש בקשה לפשיטת רגל. כמו כן, עורך הדין גם יתשאל אתכם לגבי החובות והנכסים שלכם, או שיבקש למלא טפסים המפרטים אודות נכסנים שבבעלותכם וכו'. כדאי שתכינו את המידע הזה מבעוד מועד על מנת שהפגישה עם עורך הדין תהיה אפקטיבית.

התארגנות:    משרדי עורכי דין מסוימים מזמינים להיפגש עם העוזר של עורך הדין, אחרים מציעים פגישה ישירות עם עורך הדין. אם אתם נפגשים עם העוזר של עורך דין או עם הממונה על הטיפול בתיקים, סביר להניח שתתבקשו רק למסור מסמכים כדי שזה יארגן עבורכם את פגישה עם עורך הדין.

פגישה עם עורך הדין:    לעוזר של עו"ד או למטפל בתיקים אסור על פי חוק לתת לכם עצות. אם הייעוץ הראשוני שלכם בפשיטת רגל אינו כרוך בפגישה אישית עם עורך הדין, עליכם לפנות למשרדי עורכי דין אחרים.

סקירת מצבכם ובחינת אפשרויות:    עורך הדין מנתח את הבעיה שלכם ומברר מהן האפשרויות הטובות והגרועות ביותר שלכם, כדי לשפר את המצב. זו ההזדמנות שלכם לשאול שאלות ולבקש הבהרות. קחו כמה זמן שאתם צריכים, מדובר בחיים שלכם ועליכם לקבל החלטות שכאלה באחריות ובכובד ראש.

התחייבות לפתור את הבעיות בחשבון שלכם:    שלב זה הוא למעשה רגע האמת. האם אתם רוצים לצאת מהחובות ולקבל בחזרה את שליטה על החיים שלכם, או שאתם רוצים להמשיך לברוח משיחות טלפון ומכתבי גבייה?

 

אם אתם רוצים לפטור את הבעיות בחשבון הבנק שלכם ולהתנקות מהחובות, ובהנחה שפשיטת רגל היא אכן אופציה עבורכם, סביר שתדרשו לחתום על הסכם ריטיינר עם עורך הדין שלכם. וודאו שאתם מבינים את מבנה התשלומים ומה הוא או היא יעשו ולא יעשו עבורכם לפני שאתם חותמים.

שאלו שאלות, קראו כל שורה בהסכם ואל תקחו שום דבר כמובן מאליו. לאחר ששכרתם את עורך הדין שלכם והתחייבתם לעמוד בהסדר שהוא ישיג עבורכם, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שעשיתם את הדבר הנכון למען עצמכם ועתידכם.

Phone

לייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות

WhatsApp

דבר/י איתי ב-WhatsApp