מה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת עורך דין לפשיטת רגל

כאשר אתם שוקלים להתחיל תהליך פשיטת רגל, הבחירות שלכם בדרך יכולות להיות קריטיות להצלחת התהליך. חיפוש פשוט בגוגל יכול לספק תוצאות אינסופיות. אז איך אפשר לדעת לאיזה עורך דין פשיטת רגל כדאי לפנות?

ההמלצות הגורפות הן חיפוש עורך דין בעל מוניטין גבוה וניסיון רב, אך רוב האנשים רוצים שהליך פשיטת הרגל שלהם יהיה כמה שיותר פרטי. אפילו בקשת עזרה ממכרים בדרך כלל אינה אפשרות אטרקטיבית במקרה זה, בשל שמירה על פרטיות.

ישנם כמה גורמים חשובים שעליכם לבדוק כאשר אתם מחפשים עורך דין פשיטת רגל. חקירת הגורמים הללו דורשת רק מעט עבודה מצידכם, אבל יכולה לעשות הבדל רב במציאת עורך דין חדלות פירעון שאתם יכולים לסמוך עליו.

להלן מספר מהקריטריונים החשובים,

האם האדם שאתם מתכוונים לפנות אליו אכן עורך דין?

יש מספר בלתי נתפס של חברות לאיחוד חובות שטוענות שהן יכולות להציל אתכם מהגשת בקשה לפשיטת רגל. גופים אלו אינם באמת פועלים כעורך הדין שלכם הנמצא שם כדי לעזור לכם להחליט האם הליך פשיטת רגל היא אכן הפתרון המתאים לצרות הפיננסיות שלכם. במקום זה, הם גופים שגובים עמלות גבוהות מבלי להפחית אף אחד מהחוב שלכם. האינטרס שלהם שתמיד תימנעו מהליך פשיטת רגל, אבל פעמים רבות הליך פשיטת רגל היא התשובה המתאימה.

האם לעורך דין שאתם פונים אליו, יש ניסיון בהליך פשיטת רגל?

שנות הניסיון המקצועי בפועל, מהוות גורם חשוב ביותר בקירטריונים שעליכם לבחון בעת בחירת עורך דין פשיטת רגל. להחלטה שלכם אם להגיש בקשה לפשיטת רגל - ומי ידריך אותכם בתהליך הזה - יש חשיבות מכרעת להצלחת התהליך כולו ועליכם למצוא איש מקצוע שנוח לכם לעבוד איתו ושמנוסה בטיפול בתיקי פשיטת רגל. אתם לא רוצים להיות שפן ניסיונות של עורך דין חסר ניסיון...

התמקדות בתהליכי פשיטת רגל

בדומה לניסיון המקצועי, אתם רוצים לבחור עורך דין חדלות פרעון עם פוקוס על הליכי פשיטת רגל. כאשר מסתכלים על אתר האינטרנט של עורך דין, האם נראה כי פשיטת רגל היא נושא התמחותו העיקרי? אם הטיפול בהליכי פשיטת רגל זה לא התחום העיקרי של עורך דין, כדאי שתמשיכו לחפש. אתם רוצים לצידכם איש מקצוע שמעבר למסירותו, יודע את העבודה בכל הקשור לפתרון בעיות כלכליות.

המחקר האחרון

לאחר שיש בידכם מספר מועדים, הגיע הזמן לפנות אליהם כדי ולתת להם "לשכנע אתכם" מדוע הם הגורם המקצועי מדויק עבורכם. עורכי דין רבים מאפשרים לפנות אליהם בטלפון או בטופס באתר האינטרנט שלהם. זה מאפשר לעורך הדין לשמוע את הסיפור שלכם ולקבוע אם הוא יכול לעזור לכם או לא. באותו מעמד, יש לכם את האפשרות להחליט אם אותו אדם מתאים לדעתכם להיות עורך הדין שלכם.
על עורך הדין להפגין ביטחון, ידע ומקצועיות. כמו כן, חשוב שעורך הדין יקשיב לכם ברוב קשב כאשר אתם מדברים. הירידה לפרטים הקטנים חשובה כמו גם ראיית התמונה כולה. עורך דין פשיטת רגל שתם בוחרים צריך להיות אדם שעל סמך הממצאים והרשתכם, ניתן לסמוך עליו.
Phone

לייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות

WhatsApp

דבר/י איתי ב-WhatsApp